17 Aralık 2018 Pazartesi
17.12.2018 tarihli ürün fiyatları

13.12.2018 Kuru İncir (Tacir Satış)

24,00  ()

11,10  ()

13.12.2018 Siyah Salamura Zeytin (Tacir Satış)

6,45  ()

5,05  ()

ATB Kurumsal - Politikalarımız

KALİTE POLİTİKASI

  • Bölgesel ve ulusal ekonomik kalkınmaya katkı sağlamak amacıyla, üyelerimizin ihtiyaç ve beklentilerini karşılayarak onları memnun etmek,
  • Paydaşlarımızla olan ilişkilerimizde Sosyal sorumluluk bilincini ön planda tutmak,
  • Kurumsallığımızın göstergesi olan Kalite Yönetim Sistemini Borsamızda etkin kılarak içselleştirilmesini sağlamak ve sürekli iyileştirmek
  • Çalışanlarımızın yetkinliklerini sürekli iyileştirerek kurumsal performansımızı yükseltmek
  • Gelişmeler ışığında ortaya çıkan yeni hedefler doğrultusunda Kalite Yönetim Sistemini sürekli iyileştirmek.
  • Tüm bu hizmetlerimizi, İlgili mevzuat doğrultusunda, Çağdaş yönetim anlayışı ve Kurumsal Yönetim İlkeleri çerçevesinde gerçekleştirmektir.

MALİ YÖNETİM POLİTİKASI

  • Borsa bağlı olduğu mevzuat çerçevesinde mali kaynaklarını; faiz ve fon ile değerlendirir.
  • Mali kaynaklarının yönetimi sağlıklı bilgiye dayalı kararlarla gerçekleştirir. Bunun için konusunda yetkin bir uzman istihdam eder.
  • İhtiyaç duyulan her türlü veri ve bilgi borsa tarafından erişilebilir kılınmıştır.

SOSYAL SORUMLULUK POLİTİKASI

  • Borsa bölgesel kalkınmaya katkı sağlamak amacıyla sosyal sorumluluk projelerine önem verir.
  • Borsa sosyal sorumluluk projelerinde ilinde öncü bir rol üstlenmiştir.
  • Bölgemizde topluma karşı sosyal ve çevresel sorumluluklarımızı; üyelerimiz, çalışanlarımız, kamu, sivil toplum kuruluşları ve diğer paydaşlarımız ile uyumlu bir işbirliği içinde yerine getirmeye özen gösteririz.

 

 

İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI

  • Borsa kurumsal performansını belirleyen en önemli kaynağın insan kaynağı olduğunun bilincindedir. Bu amaçla doğru kişileri doğru işe yerleştirir.
  • Oryantasyon ve rotasyon uygulamasının kurum performansına sağladığı katkının farkındadır.
  • Kurmuş olduğu çalışan performans yönetim sistemi ile çalışanlarının performansını izler ve gerekli iyileştirmeleri yapar.
  • Çalışanları ile beraberce kariyer planlaması yaparak, ihtiyaç duyulan eğitimlerin alınmasına olanak sağlar.

HABERLEŞME VE YAYINLAR POLİTİKASI

  • Borsa haberleşme aracı olarak basın başta olmak üzere web sayfası, elektronik posta, sms gibi tüm araçları etkin bir şekilde kullanmaktadır.
  • Borsa hizmetlerini üyelerine ve ilgili tüm taraflara sunmak için yazılı ve görsel basını en verimli şekilde kullanır.
  • Yönetim kurulunun vereceği karar doğrultusunda basında yer alma şekli (yerel/ulusal basın toplantısı, basın bülteni, röportaj, programlara katılım, vb.) belirlenir.
  • Borsa üst yönetim düzeyinde basın ile olan ilişkilerini sağlıklı bir şekilde yürütür.
  • Borsa yazılı ve görsel basınla olan ilişkilerin sürekliliğini sağlamak amacıyla birim kurar.

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ POLİTİKASI

  • Borsa bilişim teknolojilerini, verimliliğin yegane aracı olarak kabul eder.
  • Borsa bilişim teknolojilerini stratejik bir alan olarak belirlemiştir.
  • Bilişim teknolojileri durum analizi ve bu analiz neticesinde bilişim teknolojileri yol haritası belirleyecek çalışmaları başlatmıştır.

ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKASI

  • Borsa hizmetlerinin geliştirilmesinde üyenin ihtiyaç ve beklentilerini birinci planda tutar.
  • Üye ihtiyaç ve beklentilerinin sağlıklı bir şekilde belirlenmesi için gerekli mekanizmayı kurmuştur.
  • Üye bilgilerinin güncel tutulması amacıyla borsa kendine özgü bir yöntem geliştirmiştir.
  • Üye bilgilerinin güvenliğine üst düzeyde önem vermektedir.
  • Borsa üyelerinin memnuniyetini arttırmak amacıyla tüm ihtiyaç ve beklentilerini üye şartı olarak sisteme dahil eder.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI
ATB; müşteri odaklı hizmet anlayışı ile kanunların vermiş olduğu yasal çerçevede, müşterilerinin öneri, şikayet, bilgi talebi ve memnuniyetlerini kolayca iletebileceği ve bu bildirimlerin hızlı, etkin, ciddiyet ve hakkaniyetle ele alınacağı ve değerlendirilip neticelendirileceği, sürekli iyileştirme gayretinde bulunularak geliştirmeye açık bir müşteri memnuniyeti sistemi taahhüt etmektedir.

Üye Giriş Paneli


  Şifremi Unuttum

Personel & Yönetici Girişi


  Şifremi Unuttum

Etkinlik Takvimi

Kasım Aralık 2018
Pzt. Sa. Çar. Per. Cu. Cmt. Pz.
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6